Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Základní škola Vlachovice
Vlachovice

5. ročník

Informační systémy

  1. Data, druhy dat

  2. Doplňování tabulky a datových řad

  3. Kritéria kontroly dat

  4. Řazení dat v tabulce

  5. Vizualizace dat v grafu

Scratch

základní prvky Typ: JPG

základní bloky Typ: PDF

souřadnice scény Typ: PNG

  1. souřadnice a kobliha (procvičování souřadnic)

Algoritmizace a programování - Modul 1

SCRATCH - projekty

  1. Příkazy a jejich spojování (Bádání1; Bádání2)

  2. Opakování příkazů (Bádání2; Bádání3)

  3. Pohyb a razítkování (Bádání2; Bádání3)

  4. Ke stejnému cíli vedou různé algoritmy (Bádání3)

  5. Vlastní bloky a jejich vytváření (Bádání4)

  6. Kombinace procedur(Bádání4)

PL: Modul1

Informační systémy

  1. Systém, struktura, prvky, vztahy

Algoritmizace a programování - Modul 2

SCRATCH - projekty

  1. Kreslení čar (Bádání1; Bádání2)

  2. Pevný počet opakování (Bádání2)

  3. Ladění, hledání chyb (Bádání1; Bádání2; Bádání3)

  4. Vlastní bloky a jejich vytváření (Bádání2)

  5. Změna vlastností postavy pomocí příkazu (Bádání3)

  6. Náhodné hodnoty (Bádání3)

  7. Čtení programů (Bádání3; Bádání4)

  8. Programovací projekt (Bádání4)

PL: Modul2

Data, informace a modelování

  1. Graf, hledání cesty

  2. Schémata, obrázkové modely

  3. Model

  4. Bobří úlohy na modelování

Algoritmizace a programování - Modul 3

SCRATCH - projekty

  1. Ovládání pohybu postav (Bádání1)

  2. Násobné postavy a souběžné reakce (Bádání1)

  3. Modifikace programu (Bádání1)

  4. Animace střídáním obrázků (Bádání1; Bádání2)

  5. Spouštění pomocí událostí (Bádání2)

  6. Vysílání zpráv mezi postavami (Bádání3)

  7. Čtení programů (Bádání4)

  8. Programovací projekt (Bádání4)

PL: Modul3

Výuka

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 30
2 4 5 7 8
9 11 13 14 15
16 19 20 21 22
4 5

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.